San Bakar’s Trial je čtyřicátý čtvrtý hlavní úkol ve hře Hogwarts Legacy. Tento návod vás provede všemi cíli hlavního úkolu San Bakar’s Trial.
Požadavek: splnění úkolu Lodgok’s Loyalty, 24. úroveň.
Odměna: 260 zkušeností, vstup do Graphornovy bestie, Graphornova hora, :bronz: Grappling with a Graphorn, :stříbro: Ten, který ovládl vzpomínky
Informace o úkolu: S Figem jsem se setkal na místě, které nám odhalil portrét profesora Bakara. Z toho jsme usoudili, že průchod do Zadumané komnaty může otevřít pouze Graphorn. Našel jsem Graphorna zvaného ‚Pán pobřeží‘ a zkrotil děsivé zvíře. Přijel jsem na něm do komnaty a jeho přítomnost odemkla dveře. Uvnitř San Bakarova Zamyšlená paměť odhalila strašlivou pravdu: Isidora experimentovala na bradavických studentech. Strážci se jí postavili a následná bitva ji zabila. Vrátil jsem se do Mapové komnaty a Strážci mi řekli, že mám materiál na výrobu jedinečné hůlky, která otevře poslední úložiště. Mám požádat pana Ollivandera, aby hůlku sestrojil. Je to začátek konce?
Navigace
Výchozí místo: San Bakarův proces
Lodgoka zabil jeho vlastní bratr a my se teď musíme se Strážcem podělit o to, co jsme právě zjistili o Ranrokovi a jeho plánech.
Jdi do komnaty s mapou
Warpni do Bradavického hradu > Tajná místnost > Mapová komnata a jdi ke značce úkolu.
Promluv si s profesorem Figem
Vydej se do Mapové komnaty a promluv si s profesorem Figem.
Setkejte se s profesorem Figem v komnatě San Bakarův peřiňák.
Vydej se ke značce úkolu a použij všechny blízké plameny floo, aby ses tam dostal rychleji.
Najděte nápovědu k otevření komnaty Pensieve
Vrhni Revelio a použij Confringo na břečťan na zdi, čímž odhalíš nápovědu.
Hledej Pána pobřeží
Pokračujte k dalšímu ukazateli úkolu, a to až na jihu kraje.
Vejdi do Graforova doupěte
Pokračujte k další značce úkolu.
Podmaňte si Pána pobřeží
Po celou dobu boje se můžete spoléhat výhradně na kouzla poškození (červená kouzla). Žádné z ostatních nemá na Graphorna žádný účinek. Proto je střídejte a na vyzvání se vyhýbejte jeho útokům. Když je nabitý, použijte útoky Starodávné magie. Po poražení Graphorna si na výzvu k volbě klekněte. Tím odemknete Graphorna jako jezdeckého koně. Graphorn má silný nabíjecí útok, který způsobuje velké poškození nepřátelům a některým barikádám. Podržte :l2: / :lt: pro spuštění. Dávejte pozor na Graphornův ukazatel výdrže, protože nabíjení ho vyčerpá.
Vraťte se s Graphornem do komnaty Pensieve
Jeďte s Graphornem do komnaty Pensieve nebo se přímo warpem přesuňte do Cragcroft Shore floo flame. Pokud warpujete, musíte pak Graphorna uvolnit z Nábojového vaku pomocí :l1: + :square: / :lb: + :x1: . Postavte se na plošinu a Graphorn automaticky otevře dveře.
Staňte se svědky vzpomínky na Pensieve
Sesedněte z Graphorna a vstupte do komnaty. Pokračujte dál, dokud se neodemkne cutscéna se San Bakarem. Pokračujte dál a komunikujte s Pensieve, abyste si prohlédli San Bakarovu paměť.
Použijte kouzelný průchod
Přistupte ke krystalickým dveřím a použijte magický průchod zpět do Mapové komory.
Promluvte si se Strážci
Nyní přistupte k portrétům Strážců a promluvte si s nimi.