Hogwarts Legacy – The Path to Hogwarts

Rubriky: | komentáře
Kingdom Come Deliverence

The Path to Hogwarts je prvním hlavním úkolem ve hře Hogwarts Legacy. Tento návod vás provede všemi cíli hlavního úkolu The Path to Hogwarts.

Požadavek: Žádný, jedná se o počáteční hlavní úkol hry.
Odměna: Lumos, Protego, Revelio
Informace o úkolu: Poté, co na náš kočár do Bradavic zaútočil drak, jsme s profesorem Figem narazili na soukromý vchod do Gringottovy kouzelnické banky, který jsem viděl jen já. V jednom z nejstarších trezorů banky jsme se stali svědky vzpomínky na Penieve, kterou po sobě zanechal prastarý čaroděj Percival Rackham, který dokázal vidět stejné druhy kouzel jako já. Nalezený medailon se nám pokusil vzít skřet jménem Ranrok, ale jen o vlásek jsme unikli s medailonem i s našimi životy. Zdá se, že osud celého kouzelnického světa může spočívat na mých bedrech. V Bradavicích se toho musím hodně naučit a nemám na to moc času.

Cíle:

  • Vydejte se za profesorem Fíkem.
  • Zničit magickou bariéru
  • Následuj profesora Figa
  • Prozkoumej zříceniny
  • Interakce s magií
  • Probuďte skřeta
  • Následuj profesora Figa
  • Pokračujte do trezoru
  • Drž se blízko profesora Figa
  • Spolupracujte s magií
  • Určete, jak postupovat
  • Odhalte tajemství sochy
  • Protego :triangle: / :y: Příchozí nepřátelské útoky
  • Klepněte na :r2: / :rt: zničit stavy pomocí základního obsazení
  • Zůstaňte poblíž profesora Figa
  • Najděte profesora Figa
  • Interakce s magií
  • Aktivujte sochy
  • Klepněte na :r2: / :rt: pro zničení stavů pomocí základního obsazení
  • Najděte profesora Figa

Výchozí místo: V budově je umístěn profesor Profesor: Cesta do Bradavic
Tvé přijetí do Bradavické školy čar a kouzel začíná jako studenta pátého ročníku. Ředitel Bradavic Nigellas Black pověřil profesora Eleazara Figa, aby tě seznámil s kouzly a zaklínadly, která už znají tví spolužáci. Když s Figem jedete v kočáře do Bradavic, napadne vás drak a málem se zřítíte k zemi. Jakmile budete moci se svou postavou interagovat, stiskněte :down: pro uzdravení a poté pohybem pravé páčky prozkoumejte své okolí.

Následujte profesora Figa

Následujte profesora Figa podél útesu, nahoru a dolů po římsách, dokud nedojdete k očarované ledové stěně.

Zničte magickou bariéru

Přistupte k ledové stěně a poté klepněte na :r2: / :rt: a proveďte základní obsazení. Pokračujte v klepání na :r2:, dokud nerozbijete ledovou stěnu.

Následujte profesora Figa

Sklouzněte do jeskynního tunelu a pokračujte v následování profesora. Pokud chceš, můžeš si procvičit práci s hůlkou na urnách na zemi. Vylezte na římsu, ale zatím nepokračujte za profesorem Figem doprava. Místo toho se vydej mírnou oklikou doleva k truhle za stěnou, kde najdeš galeony. Pak se znovu spojte s Figem a pokračujte za ním po kamenném mostě, na kterém použil Reparo. Po přechodu mostu se ihned vydejte doprava pro další truhlu.

Prozkoumejte ruiny

Fig tě požádá, abys prozkoumal okolí a zjistil, proč tě sem portkey zavedl. Minimapa zobrazuje okolí, uprostřed kterého se nacházíš ty, označený fialovou šipkou. Žlutá značka ukazuje aktuální cíl. Můžeš také podržet :up: pro více informací o svém aktuálním úkolu. Než se vydáte ke žluté značce, neváhejte prozkoumat sochu a nástěnnou malbu v okolí a poté , až budete připraveni, pokračujte do zadní části ruin, kde se nachází žlutá značka a očarovaný krystalický kámen. Nyní počkejte, až se k vám připojí Fig.

Interakce s magií

Až budete vyzváni, stiskněte tlačítko :square: pro interakci se zrcadlem. Interakce s ním vás magicky přenese do Gringottovy kouzelnické banky.

Probuďte skřeta

Přistup ke stojanu a stiskni :square: / :x1: probuďte skřítka bankéře a pak si užijte jízdu Gringottovými.

Následuj profesora Figa

Následuj profesora Figa do trezoru 12, čímž spustíš novou cutscénu. Před vstupem se podívejte na pravou stranu, zda tam není truhla. Nyní vstupte do trezoru a profesor Fig vás naučí Revelio, kouzlo odhalující interakční body kolem vás. Chcete-li se naučit Revelio, stabilizujte své chtění levou páčkou a veďte ho po cestě symbolu, abyste se naučili kouzlo. Během vedení hůlky stiskněte po výzvě příslušný vstup, abyste urychlili její pohyb po dráze symbolu. Pokud nebudete dostatečně rychlí, dožene vás červená jiskra, ale vždy to můžete zkusit znovu. Jakmile se to naučíš, můžeš Revelio vyvolat pomocí :left: . Přistupte ke dveřím a vyvoláním Revelio odhalte dveře se symbolem klíče.

Pokračujte do trezoru

Otevřete dveře a pokračujte dál.

Zůstaňte v blízkosti profesora Figa

Nyní se ocitnete v temné hale. Naštěstí však profesor Fig za nás nahodí Lumos, což nám umožní se zorientovat. Držte se blízko Figa a brzy uvidíte na zemi stejnou záři jako předtím.

Interakce s magií

tiskněte :square:, abyste s ní mohli interagovat.

Určete, jak postupovat

Přibližte se k odrazu a poté nahoďte Revelio, čímž odhalíte sochu nad zemí. Po krátkém dialogu s Figem se budete moci naučit druhé kouzlo, Lumos. Stejně jako předtím zpevněte hůlku levou páčkou a veďte ji po dráze symbolu, abyste se kouzlo naučili. Nezapomeňte držet levou páčku ve směru obrazce a po výzvě stiskněte příslušný vstup, abyste získali rychlost. Nyní jste se naučili Lumos, kouzlo osvětlující hůlku. Lumos vytvoří na špičce hůlky světlo, které vám pomůže vidět v tmavých oblastech. Chcete-li vyvolat hůlku Lumos, podržte :r2: / :rt: a klepněte na :triangle: / :y:, abyste ho mohli nahodit nebo zhasnout.

Objevte tajemství sochy

Ihned po obsazení Lumosu si všimnete, že projekce sochy na vás nyní míří. Chcete-li odhalit tajemství sochy, musíte se postavit čelem k soše nad zemí tak, aby se shodovala s odrazem pod ní. Postavte se k soše čelem, dokud nebude úplně stát, a připravte se stisknout :trojúhelník: / :y:, abyste vrhli Protego.

Útoky příchozích nepřátel Protego

Nyní jste obklopeni několika sochami Strážců, které s vámi chtějí rychle zatočit. Abyste splnili tento cíl, nechte je nabít jejich útok, a až se na obrazovce objeví výzva :triangle:, stiskněte ji a vyvolejte Protego. Totéž zopakujte ještě dvakrát, abyste pokračovali dalším cílem.

Klepnutím na :r2: zničte státy základním obsazením

Jakmile třikrát použijete Protego, můžete sochy zlikvidovat pomocí Basic Cast. Stačí :r3: / :rs: zaměřte nepřítele a poté klepnutím na :r2: zlikvidujte všechny sochy a po výzvě k parírování stiskněte :triangle:.

Držte se blízko profesora Figa

Zůstaňte v blízkosti profesora Figa, dokud se nerozptýlí stěny arény.

Najděte profesora Figa

Nahoďte kouzlo Lumos ( :r2: + :triangle: / :rt: + :y: ) a sledujte chuchvalce magie, abyste našli další svítící jezírko.

Interakce s magií

Přibližte se k zářícímu kouzlu a stiskněte :square:, abyste s ním mohli interagovat.

Aktivujte sochy

Nyní musíte udělat úplně stejnou věc jako předtím, jen trochu jinak. Nejprve se postavte čelem k soše, která je nejdále vzadu, a nahoďte Revelio. Poté nahoďte Lumos a sledujte světelný řetězec, dokud se neprotne se světelnými řetězci z ostatních dvou soch. Postavíte-li se do průsečíku, všechny tři sochy se postaví současně, čímž vyřešíte hádanku.

Klepnutím na :r2: zničte stavy základním obsazením

Stejně jako předtím použijte Basic Cast ke zničení soch strážců, přičemž občas použijte Protego k odvrácení jejich útoků a k ochraně sebe sama. Můžete také držet :trojúhelník: / :y: při obsazení Protego omráčíte nepřátele protiútokem Stupefy. Omráčení nepřátelé dostanou dodatečné poškození, které je označeno zlatými čísly.

Najděte profesora Figa

Jakmile se vypořádáte se všemi sochami Strážců, můžete pokračovat v hledání profesora Figa. Opět nahoďte Lumos a sledujte chuchvalce světla, dokud se nedostanete k symbolu klíče, kde na vás čeká další svítící bazén, se kterým můžete interagovat. Interakcí se září vznikne portál, kterým můžete projít. Projděte portálem a poté prohledejte obě strany místnosti, zda v nich nenajdete truhlu. Pokud použijete Revelio, budou v nich svítící zlaťáky. Jakmile otevřete obě truhly, přistupte k truhle uprostřed místnosti, čímž spustíte novou cutscénu. Vítejte v Hogwarts Legacy!

Tímto končí Cesta do Bradavic ve hře Hogwarts Legacy.


Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře